Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Pomoc przy inwentaryzacjach (umowa zlecenie)

 Zatrudnionym osobom oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (szczegóły na rozmowie kwalifikacyjnej)
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie (możliwość zatrudnienia w oparciu umowy o pracę)
  • Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
  • Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
  • Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Inwentaryzację towarów w magazynie oraz marketach
  • Weryfikację zgodności stanu towarów w marketach
  • Uzupełnianie raportu o zgromadzone dane
  • Korekta zapasu artykułów w programie GOLD

Od kandydatów oczekujemy:

  • Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Rzetelności i uczciwości
  • Gotowości do pracy w porze nocnej
  • Czynnego prawa jazdy kat. B

Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn. 

Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.