Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
- Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
- Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tel.)
Głównym zadaniem osoby na stanowisku Koordynatora Projektu będzie przygotowywanie oraz nadzorowanie procesu inwestycyjnego a w szczególności:
- Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki
- Analiza zagrożeń dla inwestycji
- Koordynacja pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych niezbędnych do realizacji inwestycji
- Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów inwestycji
- Kontrola postępu prac na etapie realizacji inwestycji
- Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia lub doświadczenia zawodowego kierunkowego
- Znajomości prawa budowlanego
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętności koordynowania pracy podmiotów związanych z realizacją projektów
- Czynnego prawo jazdy kat. B
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Logistycznych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: DINO Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.